Wednesday, August 11, 2010

Apple Peel


Dalam masa terdekat ni pengguna Apple's iPod Touch bakal menikmati feature cellular di dalam pemain MP3 mudah alih mereka.
Firma China Yosion Technology yang berpengkalan di Shenzhen telah mencipta Apple Peel 520 protective case yang boleh didapati secara online pada kadar $57 dengan 1 tahun jaminan.
Berdasarkan review di dalam PConline, aksesori tersebut diletakkan di dalam Ipod Touch yang hadir bersama dock connector, bateri 800mAh (di anggarkan 4.5 jam masa berbual dan 5 hari masa menunggu) dan slot simkad. Ia hanya berfungsi bersama jailbroken iPod Touch sebagaimana aplikasi Yosion dan YsSMS perlu di install bagi tujuan mendail dan sms.
Walaubagaimanapun Peel 520 tidaklah mengubahsuai Ipod Touch menjadi full fledge phone.
Kepada kawan-kawan yang bajet nak berlagak dengan Iphone tapi tak mampu boleh la cuba guna Peel 520 ni. Tapi disarankan kepada mereka yang kaya dan berani saja la sebab Ipod Touch dah la mahal Peel 520 ni pulak made in china (hehehe). Apa-apa pun ada warranty 1 tahun. Jualan secara online saja buat masa sekarang. Tunggu la sikit hari lagi ada la tu kat pasar malam. I love sony ericsson forever :)

The Girl with the Dragon TattooThe Girl with the Dragon Tattoo

6 comments:

  1. hahaha.. gua xmampu lg..
    kta s.e 4 ever, tp nak jugak!!

    ReplyDelete
  2. juz folo de rythm...nt ada la 2 kt rokwok...nyway s.e 4ever

    ReplyDelete
  3. weh..buleh pakai ka? aku ada bca..seriau gak nak psang kat ipod touch aku..

    ReplyDelete
  4. pkai memg buleh..dlm paper hr ni pn kta ok...cma risiko ats tnggungn sndr la..warranty cma utk Peel 520 ja...bkn utk ipod

    ReplyDelete